Royal Black

hello peeps , im nuraien hameed bt t.hameed , its 15 y/o , thanks reading :') dont forget to foolow my blog . thank you :')
*replace this with your text *



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______
My Soul :)
Saturday 28 January 2012 | 07:41 | 0 comments
28 January 2012

Okayy , kita start kenal dalam tahun lepas . Mula mula kita hanya sebagai adik and abang . Time tuh awak dah berpunya and saya baru clash dengan kawan awak . Am I right ?? Start dari hari tuh , saya mula sayangkan awak sebagai abang saya . Sebab awak selalu care pasal saya , always buat saya happy , And banyak lagi . Hidup saya jadi terang and tak ada lagi tangisan yang selalu saya tangis kan dulu . Awak yang buat saya jadi seirang yang kuat . kuad dengan semua dugaan and cabaran . Hurmm , Ingat lagi tak time saya ada trainning . Setiap pagi kita akan naik bus and selalu jalan sama sama dengan awak pegi dekat bus . Then naik . Tapi awak tak duduk dengan saya . Sebab time tuh awak kena duduk dengan Girlfriend awak dekat depan . :) Kayy saya terima even hati saya sakit bila tengok awak dengan dia . Dalam hati and otak saya just fikir buat apa aku nak jeles?aku dengan dia tadea apeape pun . die tetap abang aku . itu jea yang saya fikir bila awak dengan dia . Hurmm . then satu hari saya dah tak tahan dengan semua tuh , saya jumpa kaka awak . then cerita semuanye , Setiap kali saya cerita kad dia pasal awak , airmata saya tak berhenti-henti mengalir . Disebabkan rasa cemburu yang terlampau . *kayy saya tahu saya perasan :'/ . tapi sorry awak , saya tak boleh nak tipu diri saya lagi . saya terus terang dengan kaka awak , yang saya dah sayangkan awak lebih dari seorang abang . :'( Time tuh TUHAN jea yang tahu macam mana perasaan saya . Maafkan saya sebab tak terus terang dekat awak . :-| and bila dah cerita semuatuh dekat kaka awak , saya rasa lega sangat . sebab dia pun faham perasaan saya and faham semuanya . Lepas darituh , saya layan awak macam biasa Like sister and brother lagi . hehe . Then awak tanya macam macam dekat saya . Rupanya saya dapat tahu yang kaka awak bagitahu semuanya dekat awak :) . Huh , Seriously , saya rasa menggelabah . tak tahu nak cakap apa dekat awak . okayy . After 2 or 3 weeks macam tuh . panggilan kita mula bertukar dari adik abang . terus kea sayang hubby . :) I feel very happy that time . Tapi dalam hati Alah , panggilan jea . bukannye aku couple dengan dia pun dia still abang aku , (sayatipuperasaanlagi) . HAHA ~ saya macam orang bodohkan -,- kita terus dengan rutin harian kita texting pagi petang , siang malam . Kekadang saya sampai text awak dalam toilet :) Hahaha , awak jea yang tak tahu . kayy . kantoi jap . Tiada ungkap couple pun yang awak lafaz kan masa tuh and saya sampai terfikir , sampai bila kita nak macam ney . ???sedangkan awak ada gf , okayy . Thenn after that , saya dapat tahu yang awak dah putus dengan gf awak tuh , OMG ~ sumpah tak sangka . Start jea awak cakap macam tuh , saya asek nak salahkan diri sendiri . Mybe sebab saya awak dengan dia BREAK </3 . Kayy dalam hati saya JAHATNYAAKU . hurmm . then bila saya cakap kad awak . "korang putus mesty sebab saya kann" awak pulak cakap "tak,bukan sebab awak" . Saya menangis time tuh . Ya Allah , saya tetap nak salahkan diri . :/ . Tapi awak cakap , jangan nak salahkan diri , sebab awak tak salah apeape" bila awak cakap macamtuh , saya terus diam :( . Rasa besalah still terasa . Tapi saya biarkan ja , lama kelamaan saya boleh lupakan semuanya . dan teruskan kehidupan saya macam biasa . hari hari text awak , if ade banyak kredit hampir setiap malam saya call awak and kekadang awak yang call saya . Saya dah mula masuk kan awak dalam hidup saya . You're everythings . Sampai lah 27/01/12 . kita hanya couple dalam panggilan jea . tapi sebenarnya tak . Okayy . Tengok kan tarikh kad atas tuh ? 28 JANUARY 2012 .mulanya cinta saya terhadap awak dan awak pun telah menjadi milik saya . saya tak sangka yang saya akan jadi gf awak and awak jadi bf saya :) Saya rasa bahagia yang teramat sangat sayangg . awak ? saya sayang awak sangat sangat , awak tahu tuh kan ? ILOVEYOUTILLMYLASTBREATH . Harap awak pun macam saya . Saya harap kita akan kekal sampai bila bila . Harapan saya tuh jea . taknak gadoh gadoh , taknak marah marah . Saya nak hubungan kita penuh dengan masa yang indah indah jea , boleh tak sayangg ? hehe , Sekarang awak dah jadi milik saya , awak jangan gatal gatal kayy , saya taknak awak g kad orang lain , You're my soul :) . Thanks hubby , sayang janji sayang akan jaga hubungan kita dengan sehabis baik . Sayang taknak kehilangan hubby lagi . Even macam mana skali pun , sayang taknak sesapa . sayang cuma nak hubby jea . Harap hubby faham perasaan sayang terhadap hubby . iloveyousomuchdamn <3 

#kayy,Aien rasa dah panjang aien berceritakan . Tak penah penah aien post panjang macam ney , Am I right sygss ?? hehe . Act hary ney hary yang paling bermakna bagi aien . :) HUBBY , ILOVEYOUMOREE . muahhh sikit :*  hope hubungan kita kekal sampai bilabila , INSYA-ALLAH > aminnnnn 

kbyee





Old things | New things